Forum Forum klanu SR Skates Room THUG2 Strona Główna
->
Gry!
Napisz odpowiedĽ
Użytkownik
Temat
Tre¶ć wiadomo¶ci
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domy¶lny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Br±zowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
U¶mieszki:
TAK
Wył±cz BBCode w tym po¶cie
Wył±cz U¶mieszki w tym po¶cie
Kod potwierdzaj±cy: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
..::klan::..
----------------
[--rekrutacja--]
[--pytania--]
[--skargi--]
!--REGULAMIN--!
..::thug2::..
----------------
[--problemy--]
[--multiplayer--]
..::thaw::..
----------------
[--multiplayer--]
Info!
DoWnLoAd!
----------------
Gry!
Przegl±d tematu
Autor
Wiadomo¶ć
NeO
Wysłany: Wto 1:35, 02 Maj 2006
Temat postu: Worms 3D
Trudno znale�ć gracza, który nie słyszałby o najsłynniejszym dziele Team 17 i chociaż raz nie zanurzyłby się w ten wspaniały, dla niektórych odrażający, ale przede wszystkim zabawny i niesłychanie grywalny �wiat wirtualnych robaków. Schemat gry od początku był bardzo prosty: dwie drużyny stają do walki na przeciwległych krańcach mapy i używając wybranych chwilę przedtem, często bardzo niekonwencjonalnych broni, starają się wykończyć nieprzyjaciela. Sterując naszą drużyną, mamy okre�loną ilo�ć czasu na wykonanie ruchu. Gdy ten czas mija, rozpoczyna się tura przeciwnika. Najbardziej zagorzali miło�nicy Wormsów mogą jednak potwierdzić, że dzięki tej wła�nie prostocie czas spędzony nad grą był w przypadku niektórych zapaleńców długi, niczym droga Polski do dobrobytu. Czy nowa czę�ć przygód walecznych robali, tym razem zgodnie z duchem czasu osadzona w pełnym 3D, potrafi zapewnić równie rajcującą zabawę? Mając jeszcze w głowie te kilka ubiegłych dni, które spędziłem na grze, postaram się udzielić w miarę sensownej odpowiedzi.
Na początek uspokoję wszystkich fanów poprzednich czę�ci, mówiąc, że niemal wszystko to, co decydowało o ich powodzeniu, obecne jest także w nowej, trójwymiarowej wersji. Wła�nie, niemal... W miarę zagłębiania się w rozgrywkę, nie sposób nie oprzeć się wrażeniu, że twórcom nie starczyło czasu/konsekwencji na dopracowanie niektórych elementów - ale o tym pó�niej.
Rozgrywka w swych założeniach jest w zasadzie bli�niaczo podobna do tej znanej już miło�nikom serii. Podobnie jak w poprzednich czę�ciach, rozpoczynamy od wyboru drużyny i jej lidera, który decyduje, jakie będą początkowe bronie każdego uczestnika gry. Potem zostajemy przeniesieni na którą� z przygotowanych map, gdzie przyjdzie nam walczyć o przetrwanie. Jedną z największych zalet dwuwymiarowych Wormsów była pełna interaktywno�ć plansz - używając naszych wybuchowych zabawek, mogli�my dowolnie zmieniać otaczający nas krajobraz, niszcząc wszystko dookoła. W dostępnym tym razem �rodowisku 3D wygląda to znacznie efektowniej.
Do wyboru mamy kilka typów rozgrywki: szybka gra, kampania i tzw. próba. W pierwszym trybie to komputer decyduje o tym, na jakiej mapie będziemy grać, jakie otrzymamy bronie i ile będą trwać poszczególne tury. Taka szybka walka to dobre przetarcie, szczególnie dla początkujących graczy, weterani poprzednich czę�ci mogą natomiast szybko zaznajomić się z obcym dotąd w serii trójwymiarowym otoczeniem. W trybie campaign wraz z drużyną mamy okre�lone zadania do spełnienia i wykonując je, przechodzimy do następnych misji, a także odkrywamy sekretne plansze i subquesty. Nie każde zadanie polega tu na eksterminacji wszystkiego, co się rusza. Co więcej, w niektórych misjach ani razu nie użyjemy broni. Próba to natomiast co� dla osób lubiących ostrą rozwalankę: na mapie pojawia się coraz więcej przeciwników, my za� musimy jak najdłużej utrzymać się przy życiu i wypełnić okre�lone zadania. Ten ostatni tryb jest zdecydowanie najbardziej emocjonujący i znakomicie sprawdza się jako swoiste przetarcie przed grą wieloosobową.
Tutaj dochodzimy do uwielbianego przez rzesze graczy trybu multiplayer w Wormsach. W nasze ręce została oddana możliwo�ć rozgrywki przez Internet, nie trzeba chyba jednak nikomu wyja�niać, jak rajcująca w poprzednich czę�ciach była rozgrywka w sieci LAN lub w trybie Hot Seats, gdy przy jednym komputerze siedzimy wraz z paroma kumplami i każdy z niecierpliwo�cią czeka na swoją turę. W tej materii na szczę�cie nic się nie zmieniło i rozgrywki po kilka osób na jednym komputerze nadal potrafią być tak samo emocjonujące, jak przed laty.
Linki:
Kod:
http://rapidshare.de/files/4336755/w3d.part1.rar.html
http://rapidshare.de/files/4336940/w3d.part2.rar.html
inne
Kod:
Download
http://rapidshare.de/files/4336755/w3d.part1.rar.html
http://rapidshare.de/files/4336940/w3d.part2.rar.html
Crack/Serial Or Password
www.warezprovider.com
http://rapidshare.de/files/4336755/w3d.part1.rar.html
http://rapidshare.de/files/4336940/w3d.part2.rar.html
Password: Securom
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Jenova Template ©
digital-delusion.com
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin